Roger og Olina Startet 12.Mars.2014 Del på Facebook Startet 12.Mars.2014 Hei folkens. Det ser ut til at Ekkoloddet mitt har startet å gå inn i "dvalemodus" kort tid etter det er skrudd på. Skjermen er fin de første 2-3 minuttene, for så å bli svakere og svakere. I løpet av ca 10 min, så kan jeg nesten ikke se hva som står der. Er det bare å kaste, eller er det noe jeg kan gjøre? Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 12.Mars.2014 Del på Facebook Svart 12.Mars.2014 Det hadde vært litt lettere å gi råd dersom du hadde opplyst hvilke ekkolodd det dreier seg om, og hvor gammelt det er. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 12.Mars.2014 Del på Facebook Svart 12.Mars.2014 høres typisk ut som strømforsyning som kneler Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
tobixen Svart 12.Mars.2014 Del på Facebook Svart 12.Mars.2014 bind et tau til ekkoloddet med oppmålte lengder, kast ekkoloddet i vannet og se hvor mye tau som skal til før det treffer bunnen ;-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Roger og Olina Svart 12.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2014 bind et tau til ekkoloddet med oppmålte lengder, kast ekkoloddet i vannet og se hvor mye tau som skal til før det treffer bunnen ;-) He he, ja kanskje det var en lur ide. Men fungerer ikke i fart da Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 12.Mars.2014 Del på Facebook Svart 12.Mars.2014 Hei, Kan du sei litt om merke, type og alder på ekkoloddet ditt? Då får du kanskje saklege svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.