Jump to content

Prosjekt; Mirage 28 1979mod

Kise Marin

Recommended Posts

Ja, mens andre har kost seg på vannet i Pinsen, så har jeg vært strandet på land. Men jeg har hvertfall fått litt fremgang i båten!

bilde

bilde

bilde

bilde

Har også fått skjært ut åpningene til nye vinduer. I frostet plexi med en anelse blåskjær i fargen.

bilde

bilde

Ja, jeg er nok en Evig optimist! Har troen på prosjektet. Jeg regner med å få den på vannet neste sesong.

Gikk litt fremover i går da jeg fikk lakket litt i taket. der jeg er ferdig med å støpe/forsterke.

bilde

Og her under er jeg igang med å støpe et skap som skal inneholde alt elektriske koblinger/ sikringer

bilde

Ja da har det jammen meg kommet en ny vegg på plass.. Denne er nå bare kuttet til. og montert i bunnen med gjennomgående skruer. Så skal den støpes fast i ytterkant mot skrog og oppunder dekket. Så maler jeg den, fordi jeg skal lage dekksider som vil dekke hele veggen og støpet langs kantene.

I og med vi har harr så ustabilt vær har det vært et skikkelig maraton å få kuttet, siden jeg står ute å gjør det. Skjære-pakke over -skjære - pakke over...

bilde

Takk takk @gentron, ting tar tid, men begynner å se litt klare endringer nå så det hjelper på.. men er evig optimist :-)

- Lurer veldig på navnet da, den har ikke noe navn, så jeg må få valgt et.. Tar i mot innspill.... :discuss:

Takker Morty!

Moro med komplimenter! kjenner det til stadighet rykker i kroppen etter å komme seg på vannet ja... det er første sommeren på ja... mange mange år jeg ikke har fått hatt båt på vannet... men neste år blir veldig bra! :-)

- Fint navn det der!

Ting drar seg til gitt... deilig å se litt fremgang.. BT sin tokomponent lakk er helt kanon å bruke.. resultatet blir kjempebra!.

bilde

Har fått limt fast fester til dekksidene også.. disse har jeg kuttet ut av kryssfiner, og montert gjenge-fester i fra baksiden, slik at jeg har gjengespor til å montere dekksidene ( plater trukket med skai) i.

bilde

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...