Jump to content

Prosjekt; Mirage 28 1979mod

Kise Marin

Recommended Posts

I GelCoaten må det jo sparkles opp, og så med et lag med gelcoatlakk. pusse ned igjen, og så gå over med primer, og SÅ lakk. :) nå skal jeg jo ha anti-skli omr på mesteparten av dekk, så det gjør jo at det blir ekstra beskyttet... 

Takk Festina_Lente,  det går fremover.. må til stadighet hente opp ur-pådrivet i sjela, men det går... Er jo moro nå man ser det lysner litt.. (bokstavelig også :P ) 

Ja det er mye man kan få til i Paint :P...

Og om det er flere etter meg som ønsker å gå på prosjekter, kan det jo være greit at noen går opp veien og viser litt hvordan ting KAN gjøres.....

Men btw håper jeg snart lotto-kuppongen går inn så jeg kan få litt fortgang..  

• 6 måneder senere...
  • 1 år senere...

Hei... Nå har jeg ikke peiling på om Kise Marin ser dette her, men håper selvfølgelig det ? Eller om noen her vet hvem dette er ( privat ). 

Nå har det seg sånn at... denne båten ( Mirella ) står nå hjemme i hagen våres. Kom hjem i dag ?? Og vi har såååå lyst, og vi skal fikse opp denne båten ( i mine tanker så heter denne båten nå Lucky Luke ??). MEN vi har ikke og mangler inngangsluka til den. Jeg tror ikke at noen tar vare på sånne ting i 2 år etter at den er sendt bort, men mann vet jo ikke ?

• 1 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...