Festina_Lente Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Nå går det fremover Kise! Artig presentasjon du har laget der - kanskje en mal for prosjekttråder fremover Link to post
Krimart Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Ser du har vesentlig mer arbeid enn meg ? Hva gjør du med slle småsprekkene i gelcosten utvendig? Er d godt nok å bare male over med 2-komp polyuretan? Link to post
Krimart Svart 22.April.2015 Link til dette innlegget Svart 22.April.2015 Ser du har vesentlig mer arbeid enn meg ? Hva gjør du med slle småsprekkene i gelcosten utvendig? Er d godt nok å bare male over med 2-komp polyuretan? Link to post
Kise Marin Svart 23.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 I GelCoaten må det jo sparkles opp, og så med et lag med gelcoatlakk. pusse ned igjen, og så gå over med primer, og SÅ lakk. :) nå skal jeg jo ha anti-skli omr på mesteparten av dekk, så det gjør jo at det blir ekstra beskyttet... Takk Festina_Lente, det går fremover.. må til stadighet hente opp ur-pådrivet i sjela, men det går... Er jo moro nå man ser det lysner litt.. (bokstavelig også :P ) Ja det er mye man kan få til i Paint :P... Og om det er flere etter meg som ønsker å gå på prosjekter, kan det jo være greit at noen går opp veien og viser litt hvordan ting KAN gjøres..... Men btw håper jeg snart lotto-kuppongen går inn så jeg kan få litt fortgang.. Link to post
Kise Marin Svart 23.April.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2015 Kjekke greier når man jobber med CAD ! Gutta på jobb og meg selv har sketchet opp litt da vettu :-) @solidworks CAD Link to post
NidelvSigmund Svart 10.November.2015 Link til dette innlegget Svart 10.November.2015 Skjedd noe mere? Link to post
Mirage 28. Svart 17.August.2017 Link til dette innlegget Svart 17.August.2017 Hei... Nå har jeg ikke peiling på om Kise Marin ser dette her, men håper selvfølgelig det ? Eller om noen her vet hvem dette er ( privat ). Nå har det seg sånn at... denne båten ( Mirella ) står nå hjemme i hagen våres. Kom hjem i dag ?? Og vi har såååå lyst, og vi skal fikse opp denne båten ( i mine tanker så heter denne båten nå Lucky Luke ??). MEN vi har ikke og mangler inngangsluka til den. Jeg tror ikke at noen tar vare på sånne ting i 2 år etter at den er sendt bort, men mann vet jo ikke ? Link to post
Martine29f Svart 22.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2018 Så synd at slike spennende prosjekttråder plutselig tar slutt uten noen skikkelig slutt...god Jul alle sammen. Link to post
Eureka Svart 22.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2018 TS var sist pålogget i 2017. Du kan sende han en intern melding. Mange får da varsel i e-posten. Ellers er det bare å legge ut et bilde, så kan du jo få noen tips til hvordan du lager luka. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn