Jump to content

Prosjekt; Mirage 28 1979mod

Kise Marin

Recommended Posts

Ja, jeg er nok en Evig optimist! Har troen på prosjektet. Jeg regner med å få den på vannet neste sesong.

Gikk litt fremover i går da jeg fikk lakket litt i taket. der jeg er ferdig med å støpe/forsterke.

bilde

Og her under er jeg igang med å støpe et skap som skal inneholde alt elektriske koblinger/ sikringer

bilde

Ja da har det jammen meg kommet en ny vegg på plass.. Denne er nå bare kuttet til. og montert i bunnen med gjennomgående skruer. Så skal den støpes fast i ytterkant mot skrog og oppunder dekket. Så maler jeg den, fordi jeg skal lage dekksider som vil dekke hele veggen og støpet langs kantene.

I og med vi har harr så ustabilt vær har det vært et skikkelig maraton å få kuttet, siden jeg står ute å gjør det. Skjære-pakke over -skjære - pakke over...

bilde

Ting drar seg til gitt... deilig å se litt fremgang.. BT sin tokomponent lakk er helt kanon å bruke.. resultatet blir kjempebra!.

bilde

Har fått limt fast fester til dekksidene også.. disse har jeg kuttet ut av kryssfiner, og montert gjenge-fester i fra baksiden, slik at jeg har gjengespor til å montere dekksidene ( plater trukket med skai) i.

bilde

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...