vestfoldingen Startet 21.Mars.2014 Del på Facebook Startet 21.Mars.2014 Hei! Har googlet og lett overalt på nettet etter erfaringer og informasjon om trio 96. Men jeg finner dessverre lite info. Hva er dette for et merke? er dette anerkjente båter? Er det noen her inne som har vært borti disse båtene? Takk på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Trio er anerkjent. Har erfaring med trio 92, og den er det høy klasse over. Se sailguide.com. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Blue Magic Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Vi hadde en Trio 96 i 14 år. Hentet den ny på værftet på Hõnõ i 1984 (tror værftet ble lagt ned i 1991). Så vidt jeg vet ble det bare solgt 7 stk. Trio 96 i Norge. De fleste ble solgt til Tyskland og Holland. Min erfaring er at dette er en velseilende kvalitetsbåt. Vi brukte båten til tur og regatta. Høy kjøl prosent (blykjøl) og relativt mye seil gjorde denne båten morsom å seile. Yannmar motoren gikk problemfritt i alle årene vi hadde båten. Mye teak i innredning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.