paxo Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Har tenkt å bytte septikutløp til våren til Marelon, men jeg ble overrasket over Maritims marstilbud når jeg lastet dem ned. Art.3201-36 1 1/2" kuleventil: Hovedkatalog 599,- Tilbudspris 838,-! Det var riktignok 11,- å spare på slangekoblingen og 15,- på gjennomføringen, men... Ikke imponert Ikke noe "løp og kjøp" idag, nei. Link to post
Svensk Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Med andra ord köp 2 och betala för 3 Link to post
Møkkalasset Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Den er vel logisk? Hvis du kjøper kjapt på tilbud så er du kvitt drittproblemet raskt, men hvis du venter så er det billigere, men lukter lengre. Eller så kanskje er det en trykkfeil...... Link to post
3rik Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Var masse trykkfeil og manglende priser på de to jeg fikk tilsendt. Stoler på at maritim.no er oppdatert og riktig! Link to post
olpi Posted March 21, 2014 Share Posted March 21, 2014 Ikke så smart å spare inn på korrekturlesingen ;-) Link to post
paxo Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 Var masse trykkfeil og manglende priser på de to jeg fikk tilsendt. Stoler på at maritim.no er oppdatert og riktig! Både katalog og tilbudsavis var lastet ned fra maritim.no igår. Link to post
3rik Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Ok, var nok ikke samme da. Jeg fikk tilsendt pr post. Men tror ikke det var en tilbudsavis... Link to post
Recommended Posts