Trophy Startet 24.Mars.2014 Del på Facebook Startet 24.Mars.2014 Denne bryteren har 4 koblingspunkt : Lites-Anchor-Bow-Bat. Det følger ikke med noe "bruksanvisning".... Eg skal bruke den til å flytte signalet til temp måler mellom styreposisjon oppe og nede. Litt usikker her, så tips ønskes fra noen som har peiling Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sitrin Svart 24.Mars.2014 Del på Facebook Svart 24.Mars.2014 Står det noe på koblingspunktene? Eventuelt er det å måle med et instrument for hvordan den virker. Jeg gjorde det på en annen måte hos meg ved å styre et rele via tenningen på fb som gjorde at jeg flyttet signalet fra nedre til øvre instrument. Da ble det veldig enkelt å bytte ved at jeg vred om tenningsbrytern på fb og fikk visningen der. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Trophy Svart 24.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2014 Står det noe på koblingspunktene? Lites-Anchor-Bow-Bat. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Møkkalasset Svart 24.Mars.2014 Del på Facebook Svart 24.Mars.2014 Lites og Bat bryter strømledning fra batteri. Anchor og Bow er ut-strøm til forskjellige forbrukere. Tror jeg...... Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 25.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2014 Tenkte det samme,men er ikke sikker...og hvilken er + Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 23.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.April.2014 Denne bryteren skal brukes til å flytte signal mellom 2 temp målere....da trenger eg vel ikkje anna enn signalkabelen ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 22.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2014 Koblet ferdig i går og det virker :-) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.