@ArneO Startet 27.Mars.2014 Del på Facebook Startet 27.Mars.2014 Hei, Jeg driver og installerer en Eberspächer D4 i båten. Har futt strukket nye varmerør hele veien (måtte opp i størrelse i forhold til gamle) og isolert denne de fleste steder. Nå kommer jeg til tilkoblinga, og lurer litt på hva den fjerde kabelen som går til batteri er til? I installasjonsveiledningen står det at det er to røde til pluss, og en brun til minus. Hva er da denne hvite og røde til? Installasjonsveiledningen: Tenkte å høre her om noen har noen tips, før jeg kobler ting til... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
I.M.S. Svart 27.Mars.2014 Del på Facebook Svart 27.Mars.2014 Hvit/rød brukes ikke i båtinstallasjon, isoleres og glemmes. Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2014 Takker og bukker...... Da er det bare å fortsette og glede seg til en god og varm båt..... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Fjellbonden Svart 27.Mars.2014 Del på Facebook Svart 27.Mars.2014 Hvit/rød brukes ikke i båtinstallasjon, isoleres og glemmes. Aha, det var grunnen til at jeg ikke kunne huske hvit/rød fra da jeg installerte mine. Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 27.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2014 Det var veldig greit forklart hvilke som ikke skulle benyttes ved tilkoblinga til digitalmodulatoren. Derfor jeg stusset litt når det ikke stod noe om denne hvite/rød kabelen. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.