Jump to content

1977 Fairline 24, kostnadsoverslag oppussing?


joachimo

Recommended Posts

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47447540

 

Har lyst til å supplere daycruiseren med en båt det faktisk går an å reise på ferie/tur i, og denne vekket interesse siden budsjettet er minimalt, og jeg gjerne skulle hatt en båt som kan brukes, men må stelles litt med over tid.

 

Båten i seg selv ser jo rasende rimelig ut, men spørsmålet er jo hva det vil koste å rette opp i feilene beskrevet. Litt begrenset info i annonsen, men noen som har et grovt anslag på hva feilene beskrevet ville koste meg å rette opp i?

Mitt lille daycruiserprosjekt

Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen

Link to post
Share on other sites

Ser ut som at det er ett sånt elektrisk drevsystem. Det ville jeg absolutt holdt meg unna. Har hatt ett par sånne selv, og de er dyre i drift og vanskelige å få deler til. Hadde ikke gitt mer enn 10-15 lapper for den båten. Solgt motor og drev for så å skifte til noe annet og litt nyere.

Link to post
Share on other sites

Ok. Da tror jeg vi stryker denne fra blokka. Var dels interiørløsningen i den som appelerte med god takhøyde og 2 ekstra stikk-køyer, noe som jo ikke er så galt i en båt på bare 24 fot. Men virker på tilbakemeldinger her og andre steder som det fort kan bli et pengesluk.

 

Kan se mer bilder av interiørlayout osv her: http://www.boatshop24.co.uk/advert/fairline-holiday-york/41774083

Redigert av joachimo (see edit history)

Mitt lille daycruiserprosjekt

Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...