Vestafor Startet 31.Mars.2014 Del på Facebook Startet 31.Mars.2014 (redigert) Etter at jeg tok opp skipet i går så jeg denne løsheten som vist på link under. Dette skal jo ikke være slik, og har tenkt å demontere propell senere i dag. Tror det er 120 eller 110 VP seildrev.. Beklager mulig misvisende emne- kom ikke på noe bedre i farten. Det er et stykke å kjøre for å nå til båten, så lurer på et par ting. Hvilke verktøy trengs for å demontere? Dvs omtrentlig størrelse på en evt pipnøkkel? Frykter jeg må kjøpe nytt verktøy også. Noen tips om hva som kan forårsake dette? Kun "løs skru" eller slitasje? Virker som bevegelsen er i det ytre, ok ikke i akslingen inn i drevet.. http://youtu.be/vzmNhqXDLU4 Håper noen kan komme med noen tips og triks.. Mvh Strandet seiler (til torsdag iallefall) Redigert 31.Mars.2014 av Vestafor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vestafor Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mars.2014 Da fikk jeg av propellen, og det er korrosjon på delen som står mot akslingen på seildrevet. Ser ut som det går an å ta ut denne delen fra messinghylsen. Spørs om jeg får dette fikset innen torsdag og sjøsetting dog.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.