Mr. Hilde Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 På grunn av råte må jeg bytte ut deler av dollbordet. Trenger totalt 4m med 6"x1" (Event. 2x2m 6"x3/4") i mahogny. Er det noen som kan tipse meg om forhandlere av båtmahogny i Bergensområdet - Hordaland / Sogn & Fjordane? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hakkannen Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Hei. Et stykke fra Bergenstraktene, men kan du strekke deg litt lengre kan du kontakte Rune Anvik ved Finer og Tre Import ved Stavanger. Han er også båtbygger i tillegg til treforhandler og sender til hele landet. Handler fra ham selv og vet han leverer gode emner av edlere tre, til en OK pris Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars O Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 AS Tre og Finer Besøksadresse: Lønningshaugen 6 5258 BLOMSTERDALEN Postadresse: Postboks 54 5868 BERGEN Telefonnummer: 55986450 Telefaksnummer: 55990052 Hjemmeside: E-postadresse: Om disse finnes fremdeles, kan du prøve der. Lars O Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mr. Hilde Posted April 1, 2014 Author Share Posted April 1, 2014 Takk for svar. Det ser imidlertid ut til at jeg har fått "napp" hos Urnes Båtbyggeri i Luster i Sogn. Han har noe mahogny liggende, så jeg regner med at det skal gå bra å finne noe som passer. Skal en tur til Sogndal likevel, så det passer bra å ta en tur innom i morgen. Takk igjen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts