Mr. Hilde Startet 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2014 På grunn av råte må jeg bytte ut deler av dollbordet. Trenger totalt 4m med 6"x1" (Event. 2x2m 6"x3/4") i mahogny. Er det noen som kan tipse meg om forhandlere av båtmahogny i Bergensområdet - Hordaland / Sogn & Fjordane? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Hei. Et stykke fra Bergenstraktene, men kan du strekke deg litt lengre kan du kontakte Rune Anvik ved Finer og Tre Import ved Stavanger. Han er også båtbygger i tillegg til treforhandler og sender til hele landet. Handler fra ham selv og vet han leverer gode emner av edlere tre, til en OK pris Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 1.April.2014 Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 AS Tre og Finer Besøksadresse: Lønningshaugen 6 5258 BLOMSTERDALEN Postadresse: Postboks 54 5868 BERGEN Telefonnummer: 55986450 Telefaksnummer: 55990052 Hjemmeside: E-postadresse: Om disse finnes fremdeles, kan du prøve der. Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Hilde Svart 1.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Takk for svar. Det ser imidlertid ut til at jeg har fått "napp" hos Urnes Båtbyggeri i Luster i Sogn. Han har noe mahogny liggende, så jeg regner med at det skal gå bra å finne noe som passer. Skal en tur til Sogndal likevel, så det passer bra å ta en tur innom i morgen. Takk igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.