ole andre Startet 31.Mars.2014 Del på Facebook Startet 31.Mars.2014 hei noen som har en smøreolje til steyr å anbefale?utenom orginal oljen Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 31.Mars.2014 Del på Facebook Svart 31.Mars.2014 Originalolje? Vanlig 10w-40 eller 15w-40 går fint ann å bruke. Om du kjøper fra Biltema eller noen andre vil ikkje motoren merke noe av. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 31.Mars.2014 Del på Facebook Svart 31.Mars.2014 Har samme motor. Har brukt Kroon-Oil-Emperol 10W-40 fra Norsk Industriolje. Etter leverandørens utsagn var denne anbefalt av Steyr. Vet ikke om det stemmer. Ellers har jeg en drifts- og vedlikeholdsmanual - (9 utgave januar 2009 side 18) - der det står Shell Rimula Ultra 10W-40. Alltid mange meninger om dette med olje. Er tilbøyelig til og være enig med "bellen" i innlegget over. Sitér dette innlegget Link to post
ole andre Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 biltema olje blir ikke aktuelt:) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 Gidder ikke å starte noen diskusjon om biltema olje, den er sikkert helt fin. Jeg bruker Castrol produkter på mine ting og er veldig fornøyd. (hadde sikkert vært like fornøyd med biltema)... Sitér dette innlegget Link to post
ole andre Svart 1.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2014 sant så sant,men castrol er bra,biltema duger nok det å Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 I utgangspunktet skal denne motoren ha syntetisk 10 - 60 olje. Da minker det vel på alternativene. Importøren har godt god for syntetisk 5 -- 50, Men mener den skal være av B3 - B4 spec. Det beste er å ta en telefon til Univa. De vet. http://univa.no/ Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.