skinnfellen Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Noen som vet hvilke raalkode det er på knallgule hydrolift ? Eventuelt hvem som leverte gelcoat ? Sliter med å finne fargen for å fikse noen småsår. Fargen er ganske lik "ambulanse-gul". Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
adeneo Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Jeg har bare fargekodene på blå og hvitfargene til Hydrolift, og de er levert av Jotun. Hvorfor ikke ta en telefon til Hydrolift så får du helt sikkert riktig svar ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
DieselDahl Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Jeg har hvit F23 og der er det forskjellig farge avhengig av årsmodell. Min 1996 modell har en Neste farge men jeg måtte få laget topcoat med mye mindre brekking da den jotun-fargen som korresponderer blir alt for mørk. Få med deg fargeprøver og bland en som ligner best. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts