Bua Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Hei! Kjøpte for noen uker siden en Dufour 325 grand large fra 2007.Trenger et papir eller en link som viser ledninger, ventiler, dieseltank, vanntank, kjøleskap, septik, gassbeholder, lensepumpe, sikringer osv.. Kanskje noen kan scanne papirene sine for å hjelpe meg? Vennlig hilsen Bua Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slumrer Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 (edited) Hei! Har samme spørsmål, men til Dufour 34 2003 mod. Nåværende importør sliter med å få tak I manualer fra verftet, og jeg har selv forsøkt å kontakte de direkte. Så hvis noen har manual for gjeldende båt er jeg takknemlig for det. Evt jeg kan ta kontakt med deg for noen praktiske råd. Takk igjen. God sommer og god seilas! Edited June 29, 2015 by Slumrer (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Framtia Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 kan ikke hjelpe dere med manual, men her er et tips om et bra forum for Dufoureiere: http://www.boefamily.dk/dufour/ Quote Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Siglo Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Veldig rart at ikke Dufour kan levere dette. Prøv å sende mail til info@dufour-yachts.com? Ellers er Terje hos W-Yatch hjelpsom, men det hjelper jo ikke hvis verftet ikke gir dem den støtten de trenger. Ser de har overtatt agenturet for hele Norge nå, etter at Giramar ble Beneteau-importør. Jeg har PDF av manualen for 385 om noen trenger det. Det mest nyttige inni der er skjema over koblinger (elektrisk og rør), Quote A ship in port is safe; but that is not what ships are built for. Sail out to sea and do new things. -Grace Hopper Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts