Roger og Olina Startet 12.April.2014 Del på Facebook Startet 12.April.2014 Jeg må bytte tenningslås. Den gamle "krangler" så det holder. Kjøpte en ny i dag og den har tre slike til å feste ledningene på. Det har den gamle også. Men på den gamle står det ikke en skit? Hvordan vet jeg da om jeg kobler riktig? På den nye står det: ST / IG / B Legger ved 2 bilder. Tar i mot hjelp med stor takk Dette er den som står i nå: Så den nye: Sitér dette innlegget Link to post
jossjur Svart 12.April.2014 Del på Facebook Svart 12.April.2014 Hei,. Har ikke sett typen før, men kan tenke meg at trømførende fra batteri skal kobles til B. IG er sikkert det samme som tenning på ( strøm til instrumenter og ladekrets), og ST er sikkert til start. Hvis du har et multimeter kan du jo måle dette ut. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 12.April.2014 Del på Facebook Svart 12.April.2014 Hei,. Har ikke sett typen før, men kan tenke meg at trømførende fra batteri skal kobles til B. IG er sikkert det samme som tenning på ( strøm til instrumenter og ladekrets), og ST er sikkert til start. Hvis du har et multimeter kan du jo måle dette ut. Enig med dette. og videre: Den tjukkaste ledningen på den gamle, skal til B. Den andre som der er berre ein ledning på, skal til ST, og resten på IG. Test: løys den raude ledningen heilt til høgre i bildet, og lett den borti den tjukkaste, so skal starterern begynna å gå. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 12.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2014 Takker så mye. Da skal jeg prøve dette i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 13.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2014 Da er tenningslåsen byttet. Det gikk som en lek når jeg fulgte beskrivelsen deres Det var bare å sette i nøkkelen å starte etterpå. Så igjen... -takk så mye Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.