eiju Startet 13.April.2014 Link til dette innlegget Startet 13.April.2014 Har 2 KAD 43 med DPE drev. Gikk i marsjfart, 3200 omdr, da drevet plutselig koblet ut. Kobler ikke inn igjen. Hørte ikke noen ulyd da det skjedde, heller ikke da jeg kom til kai og startet feilsøking. Fikk ihvertfall opplevd fordelen med 2 motorer:-( Noen forslag på hva det kan være? Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Kan være gearvaier har røket, eller at den har hoppet av på gearsjalter på drevet. Ville sjekket dette først ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
eiju Svart 13.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Har tenkt, og håpet på det ja Sitér dette innlegget Link to post
eiju Svart 13.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Da har jeg fått sjekket girwire og det ser OK ut. Propellene på det defekte drevet står fast, mens på det andre kan de dreies, så det virker vel som det er noe innvendig i drevet? Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Du har kikket bak dekselet på drevet og sett at sjalteren beveger seg? Ikke minst at den beveger seg nok? Sitér dette innlegget Link to post
eiju Svart 13.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Skal på land imorgen håper jeg. Hang litt i en kran idag og det så helt likt ut på begge drev, bortsett fra at propellene på det som ikke virker sto helt fast. De skal jo kunne dreies når de står i fri, må jo blokkere de for å løsne propellene. Sitér dette innlegget Link to post
eiju Svart 14.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2014 Kommet på land. Endel skade på propellene på drevet, har nok vært borti noe. Virker noe knust inni nedre veksel. Har levert drevet til reperatør. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 14.April.2014 Link til dette innlegget Svart 14.April.2014 Har du truffet noe i vannet eller bunn så er vel dette en forsikringssak. Tror forsikringsselskapet setter pris på å være orientert før du begynner å skru. Kanskje vil de ha en takstmann til å se på det først. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.