Jump to content

Krympestrømper - oppvarming

terjejh

Recommended Posts

Jeg skal montere krympestrømper for isolering og merking av ringkabelsko etter fastklemming på batterikabler 16 mm2. Krympestrømpene er beregnet på kabeldiametre 6-18 mm.

Hvordan varmes krymepstrømpene best opp, varmekilde temperatur og oppvarmingstid?

De to alternative verktøyene jeg har er en 1,5 kW elektrisk varmluftpistol med to hastigheter og 375°C/495°C, og en liten butanbrenner med varmluftdyse opptil 500°C. Varmluftpistolen er grovere i åpningen og vil derfor gi en en grovere varmluftstråle.

Redigert av terjejh (see edit history)

Det derre greiene der er ikke akkurat rocket sience. Jeg har brukt propan, varmluft, lighter, fyrstikker og hva jeg nå enn måtte ha for hånden. Men når jeg kommer over fire kvadrat er vel ikke fyrstikker førstevalget.

På denne DIY-siden som Eureka lenket til i prosjekttråden min kan du komme nærmer rocket science på temaet:

http://www.pbase.com/mainecruising/boat_projects

Leste til øyet ble stort og vått i natt....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...