Roger og Olina Startet 26.April.2014 Del på Facebook Startet 26.April.2014 Så er jeg ferdig med kurset. Må si at jeg var svett under eksamen. Viktig å lese spørsmålene både 2 og tre ganger... Nå er det bare å vente på Kallesignal og "lappen" Sitér dette innlegget Link to post
Bateman Svart 26.April.2014 Del på Facebook Svart 26.April.2014 Så var vi flere i dag :-) Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Magne A. Svart 26.April.2014 Del på Facebook Svart 26.April.2014 Gratulerer til dere, begynn med aktivt bruk med en gang er et lite tips. Det gjorde ikke jeg og plutselig var terskelen for kalle opp pluteselig litt høyere.... Sitér dette innlegget Link to post
Bateman Svart 26.April.2014 Del på Facebook Svart 26.April.2014 Will do :-) Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
Bateman Svart 26.April.2014 Del på Facebook Svart 26.April.2014 (redigert) ....dobbelklikk.. Redigert 26.April.2014 av Bateman (see edit history) Sitér dette innlegget Silver Viking 15, SeaRay Sundancer 250, Princess 366 Riviera Link to post
fluefiskeren Svart 26.April.2014 Del på Facebook Svart 26.April.2014 Grattis, helt korrekt å lese spørsmålene godt:-)holdt på å gå på ei blemme der husker jeg. Før eksamen startet var det en prøveeksamen en kunne teste seg på og der lå jeg på 99% korrekte svar, dette går greit tenkte jeg, men når eksamen kom var spørsmålene stilt på en litt annen måte og da sleit jeg litt.... Gikk greit da, heldigvis. Har en fastmontert + en håndholdt i båten, brukes ofte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.