Hennessy Startet 27.April.2014 Del på Facebook Startet 27.April.2014 (redigert) Hei Tenkte å dele mitt nye oppussings prosjekt, som også er mitt første, her er 2 bilder før jeg kjøpte den. Litt å gjøre :) så 1000,- nok senere Da var båten hentet og skal plasseres i hagen, fruen var ikkje så glad at jeg rygget den over plantene, men var litt for tung til å løfte den over. Da var båten på plass og vasket. Vindskjermen fjernet og tatt av, lagt båten over på siden for å lettere komme til under. Tanken var nå å slipe vekk gammel sparkel og maling på bunnen for å få en oversikt over hva som må fikses, alt under vann skal epoxy brukes, Redigert 27.April.2014 av Hennessy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 (redigert) Tøft! Ikke mange av disse! Inspirasjon? https://baatplassen.no/i/topic/102112-prosjekt-norcem-fun-21/ Hvor i landet holder du til? Hva er planene for båten? Hvilken motor tenker du? Redigert 28.April.2014 av Norcem21 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hennessy Svart 28.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2014 hei, ja flotte båter, har lest om ditt prosjekt, flott båt du har, spent på hvordan du får vindskjermen til :) Holder til i vest, sør for Bergen. Planer ja... blir nok ny vindskjerm, litt mindre en den originale. Ellers så er ikkje alle planene lagt, Motor har jeg ikkje tenkt så mye på men ca 225 hk. Blir mye glassfiber arbeid før det, :) Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 hei, ja flotte båter, har lest om ditt prosjekt, flott båt du har, spent på hvordan du får vindskjermen til :) Holder til i vest, sør for Bergen. Planer ja... blir nok ny vindskjerm, litt mindre en den originale. Ellers så er ikkje alle planene lagt, Motor har jeg ikkje tenkt så mye på men ca 225 hk. Blir mye glassfiber arbeid før det, :) Takk for det! Hawken her inne har en Fun 21 med 225 Yamaha. Den gjør 50 knop på GPS. Stabil og fin i den hastigheten. Spent på din båt! Post gjerne bilder.. :) Har du flere bilder du kan legge ut? Tenker du på salg av vindskjermen så er jeg interessert.. Kjør på - gøy å se andre Norcemer der ute! Sitér dette innlegget Link to post
Hennessy Svart 29.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2014 Ja skal poste bilder underveis, tror jeg trenger litt råd underveis også. Skal huske deg angående vindskjermen om det blir aktuellt, men vil i første omgang beholde den, Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 2.Mai.2014 Del på Facebook Svart 2.Mai.2014 Hei, bare lurte på om sofaen er intakt akter i båten? Kan ikke se den på bildet.. Sitér dette innlegget Link to post
Hennessy Svart 10.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2014 Hei, bare lurte på om sofaen er intakt akter i båten? Kan ikke se den på bildet.. hei, nei den er dessverre fjernet av forrige eier Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 10.Mai.2014 Del på Facebook Svart 10.Mai.2014 Ok, det var synd! Sofaen utgjør nemlig hele den strukturelle styrken i denne båten! Hva tenker du å gjøre der hvor sofaen var? Legg gjerne ut noen bilder.. Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Heisan Legger igjen et spor her. Skal følge med på denne. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 23.Mai.2014 Del på Facebook Svart 23.Mai.2014 Hvordan går det her? Noe nytt? Sitér dette innlegget Link to post
Hennessy Svart 24.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Heisan, nei ikkje så mye nytt her ennå, har bare fått fikset en liten sprekk, prosjektet ble litt utsatt grunnet et barnerom som skulle pusses opp, og litt mye reising på jobb, satser på at når barnerommet er helt ferdig så begynner pussingen av båten Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 5.Juli.2014 Del på Facebook Svart 5.Juli.2014 Hei, savner en liten oppdatering med bilder her.. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 3.Desember.2014 Del på Facebook Svart 3.Desember.2014 Hei, savner en liten oppdatering med bilder her.. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord21DC Svart 18.Februar.2015 Del på Facebook Svart 18.Februar.2015 Noe nytt her eller ga du opp? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.