Gleden 2 Startet 28.April.2014 Del på Facebook Startet 28.April.2014 Hei.Jeg er 15 år og blir 16 til høsten. jeg har to båter har lagdt ut den ene båten men vet ikke om jeg skal legge ut den siste båten for salg, har tenkt og kjøpe med en snekke. pappa anbefaler meg og vendte til høsten siden jeg har tatt båtførerprøven. han mener til i høst fordi det er bedre og kjøpe ei snekke med f.eks 40-50hk istede for 10hk.hva mener dere? Posetivt negativt? Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 Er enig med din far. Ikke minst får man ofte litt mer for båtpengene om hørsten enn nå på våren Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Gleden 2 Svart 28.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2014 Takk for svarMen jeg mener at det kan være lurt og kjøpe en snekke nå, pga drivstoff osv. fordi jeg er på sjøen så mye som mulig.det er jo kanskje ikke like mye utvalg ligende ut på høsten Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 Gammel snekke er ihvertfall fint å kjøpe sålenge den ligger på vannet med mulighet for testkjøring. Mye for pengene uansett:=) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 ofte større utvalg på våren og folk vil bli kvitt båten fort så de kan kjøpe ny båt. Når du får best kjøp er umulig å si, men jeg ville ikke vært redd for å kjøpe på våren.. da er ofte vårpussen tatt også;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
ehrnst Svart 28.April.2014 Del på Facebook Svart 28.April.2014 Si ifra om du er på jakt etter plastsnekke.... Vårpuss snart ferdig Sitér dette innlegget Link to post
Gleden 2 Svart 28.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2014 hehe har lyst på tresnekke men går vel for plast Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.