Adland Startet 29.April.2014 Del på Facebook Startet 29.April.2014 Etter å ha fått plank i propellen i påsken så skifta eg i går kveld propeller og olje/ filter på begge mine IPS drev, og olja var fin den. Klokka samtidig akslingene, styrbord var innenfor ca 8/100 på enden, 0/0 innerst Babord, som hadde fått mest pryl var 28/100 ytterst og 0/0 innerst, ca 10/100 ytterst på "innerste" aksling, altså propellen nærmest drevet.. Merker ingen vibrasjoner. Noen som har produksjonstoleransene til Volvo? Antar at de neppe er 0/100 helt ytterst duoprop? Sitér dette innlegget Har etter mange års kamp gitt opp kampen mot trefotsjuka.... Igjen.... Link to post
Komodo Svart 29.April.2014 Del på Facebook Svart 29.April.2014 Det hørtes mye ut. Hvordan har du målt kastet, og hvor lange er akslene? Et bilde av dette hadde vært fint. Vil anta at det toppen kaster et par hundredeler når dette monteres sammen. Til sammenligning har jeg hatt min aksel (strak 40mm aksel) til retting hos Sleipner nylig. Jeg tror toleransen på den lengden (ca 1500mm) er ca 10/100, men den ble rettet innenfor 3. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.