Gisle Anderssen Startet 2.Mai.2014 Del på Facebook Startet 2.Mai.2014 Hei, eg kjøpte en båt med gammel Honda 9.9 four stroke fra ca 90-talle en gang. Problemet er at gassen vandrer til et punkt med ca trekvart gass når jeg slipper den. Det ruser veldig når den er i fri, og det er også litt kjedelig å måtte holde på rorkulten hele tida. Ha skyldes dette? og hvordan kan eg fikse det? På forhånd takk for innspill Sitér dette innlegget Link to post
zoltan Svart 2.Mai.2014 Del på Facebook Svart 2.Mai.2014 Jeg har en slik selv, mener der er en stramme en skrue på håndtaket( eller var det på gamle motoren..??...) uansett, der er et tynt stag som regulerer gasspjeldet/forgasser, dette går på BB side av motoren langt nede på blokka under dekselet, du ser om du gasser at det beveger seg, på min var dette noe bøygd og da hadde jeg lignende problem, fekk rettet på det og gassen fjærer til bake som den skal, sikkert verdt å sjekke Sitér dette innlegget Link to post
Gisle Anderssen Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Takk, eg skal prøve det :) Sitér dette innlegget Link to post
Gisle Anderssen Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Takk for tipset og beklager seint svar. Eg fikk plutselig så mykkje anna å pusle med. Iallefall: Gassen ble heilt fin den, det viste seg at det var dette staget som rota det til. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.