Sulebust Startet 3.Mai.2014 Del på Facebook Startet 3.Mai.2014 Jeg har akkurat installert en varmtvannstank isotemp slik 15L. Der var installert en defroster i kjølessløyfen fra mercruiser 1.7 fra tidligere. Jeg koblet meg bare inni serie i kjøleslange fra motoren. Problemet er at vannet ikke blir varmt. Defrosteren gir nå bare kald luft. Testet også ved å bruke det elektriske elementet og da fungerer alt fint. Kan det være at jeg har koblet meg inn på feil side fra motorblokka? Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Det spørs om du har fått luft i systemet. Prøv å lufte på høyeste punkt. Sitér dette innlegget Link to post
Sulebust Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Har luftet på motorene lufteskrue beskrevet i håndbok under etterfylling av kjølevæske. Skal koble fra ved defroster, som er det høyeste punktet. Men jeg skulle gjerne vist om der er noen som vet hva som er inn/ut væskeretning på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.