Roger og Olina Startet 12.Mai.2014 Del på Facebook Startet 12.Mai.2014 Hei. Jeg skal om ikke lenge hente en Scand Baltic i Haugesund og kjøre den til Kristiansand. Når jeg så sitter å planlegger turen, så er jeg usikker på hva denne motoren bruker i timen når marsjfarten er 17 knop. Noen her som har tilsvarende motor som kan gi meg sånn ca antall liter i timen? Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 12.Mai.2014 Del på Facebook Svart 12.Mai.2014 (redigert) Jeg mener å huske at på relativt gamle (men gode) konstruksjoner, er det ca 0,2Kg diesel pr time pr HK uttatt effekt. Marsjfart 17 knop, kan det være slik at du tar ut 150HK ? 30 liter i timen isåfall. Vennlig hilsen Bavaria32sport Redigert 12.Mai.2014 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
mthoms Svart 12.Mai.2014 Del på Facebook Svart 12.Mai.2014 Min Scand 8600 Dynamic bruger omkring 27L/time ved 18kt 3000RPM med en VP AQAD41A. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.