Babord Startet 18.Mai.2014 Del på Facebook Startet 18.Mai.2014 Hallo båtfolk! Er det noen som har lyst til å seile en Jeaneau Sun Fast 37 fra Ålesund til Oslo i nær fremtid? Enten deler av veien eller hele strekket. I så fall kontakt meg på telefon for mer informasjon: 905 83 571 (Aslak) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 18.Mai.2014 Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Betaler dere godt så kan eg ta ei veke fri fra jobben og seile den eg ;) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
tombok Svart 18.Mai.2014 Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Det hadde jo vært en fin tur å ta i ett eller to legg for tre mann. Men jeg er redd jeg hadde blitt så bortskjemt i en sånn båt at jeg hadde fått et snev av klaus i min egen etterpå, og muligens 8-fot syke også. Så jeg tør ikke :) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 18.Mai.2014 Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Med dekning av kostnadar og tapt lønnsinntekt bør dette la seg gjera. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Babord Svart 20.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2014 Da er transporten i boks, og noen heldige får seg en fin tur langs vår vakre kyst. Går alt etter planen er båten i ny havn ila neste uke. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 20.Mai.2014 Del på Facebook Svart 20.Mai.2014 Er det noen her på forumet som seiler båten hjem? Kk Sitér dette innlegget Link to post
Babord Svart 20.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2014 Nei, fikk treff ved å legge ut en forespørsel på mannskapsbørsen på facebook Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21.Mai.2014 Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 Hadde vært mer spennende å vært med Ekranoplanet ditt!! hehe en svunnen tid av et volsomt fremkomstmiddel! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.