Flyt Startet 19.Mai.2014 Del på Facebook Startet 19.Mai.2014 Jeg har en Whale Universal UF1215 med kompressortank som nå ikke alltid stopper etter vi har brukt vannkranen. Den virker tidvis normalt, men noen ganger tar det lengre tid enn vanlig før motoren stopper. Jeg kan ikke se noen vannlekkasjer noe sted. Noe sier meg at pumpen ikke klarer å lage nok trykk, selv om det ikke er merkbar forskjell på trykket ut av kranen. Hva bør jeg se etter? Har noen erfaring med lignende, og aller best en enkel løsning på problemet? Hilsen Flyt Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 20.Mai.2014 Del på Facebook Svart 20.Mai.2014 Hei Eg veit ikkje om det er filter på di pumpa, men på mange slike pumper er det eit lite traktforma filter der vatnet går inn i pumpa. Dersom dette er delvis tett slit pumpa med å bygga opp trykket, til nivået som gjer at pumpa stoppar. Alternativt har trykksensoren tatt kvelden, og då er det nok lite anna å gjera enn å bytta pumpa. Lykke til. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.