sodne Startet 21.Mai.2014 Del på Facebook Startet 21.Mai.2014 Hei Jeg har en autopilot som ikke virker, jeg stiller kursen og trykker på A. men autopiloten dreier sakte styrbord, mens displayet viser angitt kurs. "hjernen" montert på babord rekke, men viser 140 grader når jeg går rett sør. Da skulle den vel vist 90 eller? Noen tips? eller noen som har bruksanvisningen, det er bare innholdsfortegnelsen som ligger her. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Gunga Din Svart 21.Mai.2014 Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 (redigert) Nei 180 gr er rett sør ! ta med manøverpanel, 'hjernen' og fluxgate til ett servicesenter å la dem kikke på grejjene min viste 'NO LINK' drejde 'fort som satan' styrbord ! (har en ST6000) det var noe Eprom..ditt eller datt, som var gåen.......de feilsøkte fann og skiftede for under tusenlappen! men allre først skulle jeg prøvt å kalibrere den http://raymarine.se/view/?id=1836 Redigert 21.Mai.2014 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.