sodne Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Hei Jeg har en autopilot som ikke virker, jeg stiller kursen og trykker på A. men autopiloten dreier sakte styrbord, mens displayet viser angitt kurs. "hjernen" montert på babord rekke, men viser 140 grader når jeg går rett sør. Da skulle den vel vist 90 eller? Noen tips? eller noen som har bruksanvisningen, det er bare innholdsfortegnelsen som ligger her. stå i ro båt! Link to post
Gunga Din Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 (edited) Nei 180 gr er rett sør ! ta med manøverpanel, 'hjernen' og fluxgate til ett servicesenter å la dem kikke på grejjene min viste 'NO LINK' drejde 'fort som satan' styrbord ! (har en ST6000) det var noe Eprom..ditt eller datt, som var gåen.......de feilsøkte fann og skiftede for under tusenlappen! men allre først skulle jeg prøvt å kalibrere den http://raymarine.se/view/?id=1836 Edited May 21, 2014 by Gunga Din (see edit history) S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts