godthaab- Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Hei godtfolk! Jeg må få tak i plastrør med 12mm innvendig diameter. Vet noen av dere om hvem som selger sånn? Jeg trenger det i morra så jeg har ikke så god tid på å lete rundt, og har da heller ikke mulighet til å bestille. Håpet er da at det er hyllevare, kanskje hos en rørlegger? Hvis noen har peiling er jeg evig takknemlig. Jeg skal bruke de til å støpe gjennomføringer i en båt. Quote Prosjekt: Godthaab Link to post
nomen Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Mulig de har på Hydroscand Quote Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
GlennIversen Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Pexrør som fex på biltema med utvendig dia 15mm er vel 12mm innvendig sann ca Quote Ha en fin dag Link to post
godthaab- Posted May 22, 2014 Author Share Posted May 22, 2014 Ok takk det skal sjekkes. :) Quote Prosjekt: Godthaab Link to post
Recommended Posts