godthaab- Startet 22.Mai.2014 Del på Facebook Startet 22.Mai.2014 Hei godtfolk! Jeg må få tak i plastrør med 12mm innvendig diameter. Vet noen av dere om hvem som selger sånn? Jeg trenger det i morra så jeg har ikke så god tid på å lete rundt, og har da heller ikke mulighet til å bestille. Håpet er da at det er hyllevare, kanskje hos en rørlegger? Hvis noen har peiling er jeg evig takknemlig. Jeg skal bruke de til å støpe gjennomføringer i en båt. Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
nomen Svart 22.Mai.2014 Del på Facebook Svart 22.Mai.2014 Mulig de har på Hydroscand Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
GlennIversen Svart 22.Mai.2014 Del på Facebook Svart 22.Mai.2014 Pexrør som fex på biltema med utvendig dia 15mm er vel 12mm innvendig sann ca Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
godthaab- Svart 22.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2014 Ok takk det skal sjekkes. :) Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.