Jump to content

Hvordan sjekke forbruk med ice ?

Christina 3

Recommended Posts

Du kan sende en sms og få saldo (les forbruk) tilbake. Enklest og kjappest, synes jeg. Og så slipper du å opprette konto osv på "min side". Dog må ditt mobilnr være kjent for Ice, og knyttet til abonnementet - men det er antakelig på plass fra da du ble kunde.

Send kodeordet Forbruk til 08200.

Edited by Ronald (see edit history)
  • 1 year later...

Uten å si noe for eller imot ICE, så er min erfaring gjennom mange år at mitt ICE forbruk stemmer svært godt med det jeg kan sjekke på "Min side" hos dem.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

I DENNE tråden er det flere som sier akkurat det samme og det er hoveårsaken til at jeg valgte et mobilt Bredbånd fra Banzai i stedet for ICE.

Mine 100Gb ville rast unna på noen få dager om de erfaringene det refereres til i den tråden stemmer.

https://baatplassen.no/i/topic/122362-noen-som-har-f%C3%A5tt-testet-4g-fra-ice-i-b%C3%A5ten/

RSL

Bonsai er uten bindingstid?

Har jeg forstått rett da?

Edited by thomas73 (see edit history)

Det stemmer at Banzai er uten binding. Man slår det på når man trenger det en måned, og slår det av når man ikke trenger det.

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Man kan også velge å gå ned i datamengde en måned . (eller parkere abbonementet)

Dette administrer man glatt på "min side".

100GB= 549,-

20GB= 329

10GB=259,-

6GB= 169,-

1GB= 87,-

Jeg bruker 100GB på vinterstid, men går ned i sommersesongen.

Jeg har også stillet inn mitt 100GB abb til å sende meg sms når det gjenstår 20GB

Minirouteren krinkaster WIFI til alle ombord og jeg har et nettbrett, mobil, PS4 og Laptop tilkoblet til en hver tid. Minirouteren har lades via USB og har batterikapasitet til 5-6 timer slik at man kan ta den med seg om man vil spille Spotify e.l. på svaberget.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening