Perjore Startet 29.Mai.2014 Del på Facebook Startet 29.Mai.2014 Hei. Jeg har ett problem me den ene motoren min. Jeg har trykk testet den på kald og varm motor, den lekker ikke noen ting på kald motor. Men når jeg har kjørt litt så den blir varm og da prøver og trykk teste den, så begynner den og lekke. Så til neste problem. Samme motor blir veldig fort varm. Har renset intercooler,varmeveksler,byttet impeller,og tatt ut begger termostatene. Like vel blir den veldig fort varm. Men når jeg kjører i "snekke" fart så blir den ikke varm. Mvh Per Jore Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 29.Mai.2014 Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 (redigert) Om dette er vm motor er det er veldig vanlig feil på de som jeg kjenner til fra bil i alle fall.. stikkord her kan være sprekk i topp, gåen toppakning eller sågar sprekk i sylindervegg/ foring. Redigert 29.Mai.2014 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Perjore Svart 29.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Vm motor? Ja mestsansynlig er d sprek i topp eller noe slikt. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.