snekkefmc2 Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Hei,noen som vet om det er mulig å sette i en foring i en messing propell,akslingen er35mm,men har en lik propell på hånden for 40mmaksling. Link to post
Knude Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Ja det går bra. Snakk med Sleipner Motor. Tidligere så hadde de den foringen som hyllevare og jeg har selv montert et par stykker for en del år siden. Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
snekkefmc2 Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Ja det går bra. Snakk med Sleipner Motor. Tidligere så hadde de den foringen som hyllevare og jeg har selv montert et par stykker for en del år siden. Takker for svar på mitt spørsmål,er denne foringen noe man kan montere selv uten spesial verktøy. Link to post
Knude Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Det er en dreid hylse på 2,5mm med et spor for kilen. Bare å tre rett på konen før propellen monteres. Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Recommended Posts