Ask Startet 1.Juni.2014 Del på Facebook Startet 1.Juni.2014 Hei Me har ein radar av merke/modell Autohelm ST 50+ Radaren er frå 1995. Eg brukte radaren mykje når me var på langtur, men det byrjar å bli nokre år sidan. I år og i fjor har eg ikkje fått til å bruka radaren. Eg klarar ikkje å sjå høge fjell på 1/2 nautisk avstand. Eg tenkte fyrst på antennefeil eller brot på antennekabelen, men når eg justerar "gain" klarar eg å få signal over heile skjermen. Dette tolkar eg som om radaren mottek signal. Eg har lite lyst til å kjøpa ny radar, og er takksam for alle tips. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Juni.2014 Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Det var ikkje mykje googletreff å få på Autohelm radar. Tenkte sjå om eg fann manual. Ofte står det feilsøkingstips i slike. Autohelm st50+ er vindmåler /display fann eg ut, men så dukka det opp nokre drivreimer/belter til Raymarine Autohelm. Har du kanskje orginal-manual ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ask Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2014 Hei Eg har originalmanualen, men blei ikkje klok av å lesa den. (Det treng ikkje vera manualen sin feil:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.