enebakk Posted June 1, 2014 Share Posted June 1, 2014 (edited) Da blei det endelig en båt på meg også :) Båten vedsiden av Draco'n er en Fjordling 17 HT den mangler motor å drev (den er tilsalgs) eller den kan byttes i noe annet :) Motor Volvo Penta Aq130 med 280drev bensin sluk hehe Henta den kun 2dager før jeg tro på jobb på sjøen så jeg rakk bare å skrape av alt løst bunnstoff å legge på nytt. å fikse det elektriske lanterner,motorroms vifte ;) Planer for båten er: full service av motor å drev, skikkelig vask å polering (hater matte å møkkete båter å biler) :) Skifte alt det elektriske, få montert wc :) få slipt ned alt treverk å få oljet det. Har også veldig lyst på en Raymarine Dragenfly kart/ekko. Har også veldig lyst på ny kalesje så vis det er noen som har noen tips eller veit om et pent brukt kalesje så er det bare å skrike ut. Kommer dessverre ingen flere bilder før jeg kommer hjem igjen fra sjøen :( Det er bare å legge ut linker til sider man kan få kjøpt service deler til motor å drev, eller vis du veit om noen Draco deler. Edited June 1, 2014 by enebakk (see edit history) Link to post
enebakk Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Skal det være termostat i en aq130/b20 i såfall åssen grader skal det være? Link to post
Frissy Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Gratulerer. En skikkelig klassiker det der. Link to post
adeneo Posted June 2, 2014 Share Posted June 2, 2014 Ja, det skal være termostat i en AQ130, og kjøper du den hos Volvo Penta slipper du å tenke på hvor mange grader den skal være. Link to post
enebakk Posted June 2, 2014 Author Share Posted June 2, 2014 Takk for svar da er det bare å få kjøpt seg det :) Link to post
Recommended Posts