LindaBy Startet 4.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2014 Jeg vil trekke om putene i båten min. Er det noen som kan anbefale noen i Stavanger/ Jæren området? :) Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 4.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2014 Ser bra ut det som er gjort hos oss i hvert fall: http://www.seilmaker.com/index.php?page=61 Får tilsendt noen puter fra dem i morgen forresten Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Baracuda Svart 4.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2014 Kjenner ingen i Stavanger, men drar du over til Haugesund så har du Tøgersen og Galleri møbelstoff som er rimelige og meget dyktige. :) Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart 5.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 Brukte Båtskredderservice på Hundvåg til å sy en søm som hadde gått opp. Leverte inn puta tre uker før påske med avtale om at det skulle være klart til påske. Etter tre- fire dager ringte de og sa den var klar. Godt fornøyd med det. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 5.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 (redigert) Brukte Båtskredderservice på Hundvåg til å sy en søm som hadde gått opp. Leverte inn puta tre uker før påske med avtale om at det skulle være klart til påske. Etter tre- fire dager ringte de og sa den var klar. Godt fornøyd med det. ............. Brukte de samme............. avtalte at de skulle sy om puter og stoler til snekka iløpet av vinteren. 2 uker sener ble jeg oppringt om at nå var jobben gjort og det var bare å hente. Godt fornøyd Redigert 5.Juni.2014 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 5.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 Du har en kar på Randarberg, som jeg ikke vet navnet på - men som har oppslag rundt i båthavnene. Sandnes maritime sysenter en annen mulig kandidat. Det er også noen på Roaldsøy som syr kalesjer og denslags. Sitér dette innlegget Link to post
Andresh Svart 5.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2014 Jeg brukte RA møbeltapetsering på Klepp til mye omtrekking i vinter. Litt svimete kundeservice og ikke aaaaltid ferdig på avtalt tid. Derimot MEGET bra håndtverk og til greie priser ;-) Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 2.November.2016 Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Gammel tråd, men hvor mye bør jeg regne pr.pute for omtrekk til nytt stoff? Har 24 stk "sofaputer" i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 2.November.2016 Link til dette innlegget Svart 2.November.2016 Pris pr pute vil være veldig avhengig av stoffprisen. Det er store variasjoner på kvalitet og pris på stoffet. Mitt stoff som jeg sydde puter av er i ull og koster 850 kr pr lengdemeter, og det gikk med 15 lengdemeter til sofa - førerstol - dinett. Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 3.November.2016 Link til dette innlegget Svart 3.November.2016 Fikk pris på 120kr pr.pute inkl glidelås. Men da holder jeg stoffet. Det var grisebillig syns jeg Sitér dette innlegget Link to post
JonnyF Svart 3.November.2016 Link til dette innlegget Svart 3.November.2016 Fikk pris på 120kr pr.pute inkl glidelås. Men da holder jeg stoffet. Det var grisebillig syns jeg Hos hvem fikk du denne prisen ? :) Sitér dette innlegget Bayliner 275 Ciera / Nidelv 300 Sport / Galeon 330 Fly / Princess P40 / Seaco 1030 Bayliner 3988 Link to post
OddArild Svart 3.November.2016 Link til dette innlegget Svart 3.November.2016 Hos en lokal dame her på Jørpeland av alle ting. Hun holder til rett der jeg har båten liggende. Rasas Systue. Har hørt skryt om henne fra andre, og ble anbefalt og ta kontakt. Så da kommer det på rundt 6000kr for putene mine inkl stoff. Fikk tilbud fra noen i kr.sand de ville ha 22.000kr for samme jobben. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 3.November.2016 Link til dette innlegget Svart 3.November.2016 Det var sjukt billig. Har akkurat fått trekt om putene i vår båt. Fikk laga nye puter, nytt stoff på desse. Gjekk for skikkeleg Sellgren ullstoff til omlag samme pris som Barracuda. Betalte knapt 7000 for sjølve omtrekkinga. Synes dette er ein grei pris med tanke på arbeidet. Dette var sjølvsagt "kvitt" arbeid... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.