Andboats Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Hei. Noen som vet om pris på startrele på en Marna RG12? Hvor kan man evt kjøpe dette? Link to post
VirtualMe Posted June 4, 2014 Share Posted June 4, 2014 Vet dessverre ikke det, men erfarte at det er veldig lurt å google litt rundt når jeg måtte bytte på min VP D2-55. Volvo skulle ha en liten formue, men det viste seg at starteren er mye brukt i biler. Dermed fikk jeg kjøpt en ny til brøkdel av prisen Link to post
Dinamo Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 så vidt eg skjønner, so er RG12 ein tosylindret bensinmotor med dynastarter. Hvis dette stemmer so vil eit hvilketsomhelst rele som klarer 80 A gjera jobben. Magne Link to post
HansT Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Gå inn på autoclassic.no og kjøp startrele til mini. De koster rundt 150kr. Brukte det på den gamle koggen jeg hadde... Link to post
boniteph Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Hei,du kan søke på Maritim. no Varenr:1046092 koster 179kr. Link to post
Andboats Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Takk for svar ! Sett litt på Marna.no Skal jeg ta å kjøpe det som er likt det som står på motoren ? Link to post
Recommended Posts