Roger og Olina Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Hei folkens. Når en slår på radarmodulen, så begynner den å telle ned på vanlig måte. Men etter kort tid stopper nedtellingen og det kommer en melding om at den ikke får kontakt med radarantennen. Alt av kabler osv ser bra ut. Dette er ikke en av de lukkede. Noen som vet om det er f.eks en sikkring noe sted når en vipper opp luken på antennen? Får ikke kontakt med den og den går ikke rundt. Forslag mottas med takk. Link to post
Sjeldenutpå Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Sjekk kontakter. Evt må du løse kabel i begge ender og ohme ein og ein leder for å leite etter brudd. Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Roger og Olina Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Det har blitt gjort... Alt ok Link to post
Sjeldenutpå Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Dersom antenne og display har vert brukt sammen tidligere, slik at du veit at software er riktig, så er det nok ein feil i eit kort i antenna. Ikkje mitt fagområde. Du spør etter mulig sikring, eg veit ikkje. Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Roger og Olina Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 ok. Men hyggelig av deg å komme med forslag. Så takk for det Sæbø Link to post
Fjellbonden Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Og bryteren på antenna er slått på om du har en? Link to post
Roger og Olina Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Jepp. den står på ON Link to post
Inter 9000 Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Er det prøvetur kveld. Vi ligger på dvergsøya. Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Nopes Inter. Ble litt for mye å gjøre hjemme før avreise dessverre- Link to post
Inter 9000 Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 ;-) Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts