joachimo Startet 17.Juni.2014 Del på Facebook Startet 17.Juni.2014 Beste sammenligningen jeg kunne komme på... Når jeg skal sette påhengeren i revers føles det omentrent som å sette bilen i gir uten å ha clutchen skikkelig inne, altså blir det postmann pat hver gang dette skal gjøres. Noen som har formening om dette er en feil i kontrollboksen eller i selve giret? Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post Share on other sites More sharing options...
ivar Svart 17.Juni.2014 Del på Facebook Svart 17.Juni.2014 (redigert) kan være at det må justeres på kablene, disse strekker seg over tid. hvis du tar av girkabelen bakpå motor, sett både hendel og mekanismen på motor i fri. Juster evt på endestykkene til at det smetter på girarmen. Sjekk også at det stemmer overens i fri og forover. Dersom kabelen er gammel så kan den ha strekt seg så mye at den tøyer seg og det blir dødgang, vanskelig å få justert riktig da Og: gir raskt og bestemt. Ikkeno lirking med hendelen - da blir det "tannpuss" uansett hvordan det er justert Hvaslags motor var det? Redigert 17.Juni.2014 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimo Svart 17.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2014 1983 Johnson 50 hester Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.