Andboats Startet 20.Juni.2014 Del på Facebook Startet 20.Juni.2014 Hei. Var på båttur i dag så skjedde det noe med Marna'n min. Motoren startet å miste turtall sakte i 10 sekunder cirka, etter denne tiden gikk det bra. Dette skjedde i to timer, når vi skulle legge til i havnen mistet motoren så mye turtall og stoppet. Ser at det ikke kommer så mye bensin i filteret. Tror at det kanskje kan være bensinpumpen, fordi motoren startet og gikk i fem sekunder med choken på. Hva tror du at det kan være ? Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 21.Juni.2014 Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 Hva tror du at det kan være ? Tja, sei det - om eg får spørja slik då, kor lenge er det siden bensintanken og filteret var reingjort? Eg syns dette ligner veldig på "forstoppelse" i drivstofftilførselen Magne Sitér dette innlegget Link to post
Andboats Svart 21.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 Min far fant feilen Det var bensinpumpen som sugde falsk luft pga en tørr pakkning mellom filteret og lokket. Limte det fast med locktite og nå går Marnaen som det den fortjener Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.