Erlend-S/Y Brizo Startet 24.Juni.2014 Del på Facebook Startet 24.Juni.2014 Hei,Jeg har tenkt meg til Færøy ved Askøy i morgen med min seilbåt som stikker 1,5 ned.Lurer veldig på hvor dypt det er inne ved kaien og hvor boltene som friluftsrådet skriver om er?Noen som har erfaringer? Tips til hvor en bør legge seg osv?Friluftsrådets side:http://www.bof.no/Omrader/Askoy/017_faeroy.htmSå spørsmålene er vel egentlig 31) Hvor dypt er det inne ved havna?2) Hvor er de ulike boltene?3) Hvor dypt er det ved de ulike boltene?Og andre ting å ha i tankene.:-)Kart: Flyfoto: Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Hei.God dybde ved kaien til deg vil jeg tro.Godt med bolter slik at det er greit å fortøye. Sitér dette innlegget Link to post
Erlend-S/Y Brizo Svart 24.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Hei.God dybde ved kaien til deg vil jeg tro.Godt med bolter slik at det er greit å fortøye. Høres bra ut. Vet du hvor på øya boltene er? Sør/ Nord/Vest/ Øst etc? Noen favorittplass? Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Prøv Skorpo mye finere plass.Neste øy Nord. Sitér dette innlegget Link to post
Erlend-S/Y Brizo Svart 25.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2014 Kan rapportere tilbake at det gikk helt fint å ligge ved kai ved Færøy selv med seilbåt og 1,5 dyp kjøl og lavvann :) Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 26.Juni.2014 Del på Facebook Svart 26.Juni.2014 Som sagt,legg inn en tur til Skorpo.Veldig fin uthavn.Bare et steinkast fra Færøy. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.