Sondre Mangseth Startet 26.Juni.2014 Del på Facebook Startet 26.Juni.2014 (redigert) Hei!Jeg har en Gh 11 LS med yamaha autolube 25 hk (1995) som jeg kjøpte i høst. Det jeg lurer på er om denne motoren har en plombe. Mener at den ikke har det, siden yamaha 20 hk i samme årgang er helt lik. Med mindre motoren ikke har noen plombe så vil jeg prøve ut noen såkalte power reeds, altså ventiler med mer airflow. Hvilket merke vil dere anbefale og hvor får jeg kjøpt det? Eller er det ikke bra for motoren? og holdbarheten på ventilen er den lang, hvor ofte må jeg bytte? Redigert 26.Juni.2014 av Sondre Mangseth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 26.Juni.2014 Del på Facebook Svart 26.Juni.2014 Bare å prøve. Men om du merker så mye forskjell vet jeg ikke.. har brukt boyesen reeds på snøscooter som har et langt høyere effektuttak, der funker de helt greit Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sondre Mangseth Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Takk for kjapt svar! Vet du hvor jeg får kjøpt Boyesen reeds? Disse må vel ikke bli byttet ut noe oftere enn den originale? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.