Ingari Startet 1.Juli.2014 Del på Facebook Startet 1.Juli.2014 Jeg har kjøpt en båt hvor det fulgte med en Geonav 7 Wide kartplotter. Jeg vil ha "kurs opp" altså slik det f.eks. vises i en bil. Kjører jeg sydover nå ser det helt feil ut på skjermen. Jeg har forsøkt å rotere kartet i menyen, men det hjelper ikke. Er det andre ting jeg også må stille inn? Er det noen som har noen tips til en meget fersk båtmann :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ingari Svart 2.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2014 Fant ut av det :) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 21.Mai.2017 Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 (redigert) Hei... Fetteren min har samme problemet med sin Geonav 7 Wide. Hva var det du gjorde for noe for å fikse dette? Hilsen Tom Redigert 21.Mai.2017 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.