Jump to content

Marex 770 holiday. Prosjekt tråd


Wester

Recommended Posts

Jeg følger karer, blir vel å begynne å se på båt live snart.

Er egentlig 55 hesten for liten, de fleste her sier at alle marsjer best 8-9 knop.

Neida, det går, men når du møter litt strøm, eller blir overasket av litt vind og sjø, da er det ikke mye å hente der. Blir mye jobb i "oppoverbakke" for motoren da.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Link to post
Share on other sites

For øvrig en av de mest praktiske tur båter på 25 fot!

 

Fine og greie båter det her :thumbsup: gikk og snuste på disse jeg og før jeg endte opp med Master`en, men nå bor jo jeg på Vestlandet så da kan det være greit med hardtopp :smiley: fint navn du har fått på båten Wester :cheers:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

 

 

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Vet det er et tema som er diskutert opp og ned i mente mange ganger her på BP, men forsøker allikevel ;)

Har en Marex 770 (1986) som jeg sliter med å få anstendig glans i gelcoaten på overbygget på. Skroget blir for såvidt greit nok (selv om det også er litt slitt i gelcoat)
Forsøkte i fjor rubbing (maritim sin) etterfulgt av Norpol formvox og så hardvax (hempel), men blir ikke skikkelig blankt/glatt. Så når man kommer litt ut i sesongen så blir det vanskelig å holde rent og ser skittent/matt ut.

 

Så derfor tenkte jeg å høre med "ekspertpanelet" på BP om noen stalltips før jeg handler inn remedier og forsøker på nytt nå før sesongen :)

 

mvh

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...