Kenneth Pedersen Startet 12.Juli.2014 Del på Facebook Startet 12.Juli.2014 Får kun 4400rpm på begge motorer, og 23 knop. Denne båten skal gå 35-40 knop etter hva jeg har fått fortalt. Mekanisk er alt i orden, og begge motorer går klokkereint. Jeg lurer på om propellene kan ha feil stigning, eller størrelse. Trenger noen gode råd for å kunne finne rette propeller uten å måtte prøve meg frem. Lurer også på om vinklingen mellom drevene har noe å si i forbindelse med dette. Coronet 24 2 stk Volvo Penta AQ130 med AQ270 drev Doble Stromberg forgassere. Slitte propeller med enkelte hakk, og manglende biter. Det virker som propellene har begynt å gå i oppløsning. Det var meget lite igjen av sinkringene etter forrige sesong. Hvis det er noen som har erfaringer å dele setter jeg stor pris på det. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 13.Juli.2014 Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Bilder av propellene? Mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Kenneth Pedersen Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Skal se om jeg får tatt noen bilder av propellene. Max turtall skal være 5100rpm. Jeg har aldri oppnådd dette. Har tidligere fått 4800rpm. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Pedersen Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Pedersen Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Pedersen Svart 13.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2014 Har ett sett med 15 x 17 propeller på hånden. Kan disse passe? Vet ikke hva som står på pr i dag. Må vel demontere en propell og sjekke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.