Roger og Olina Startet 24.Juli.2014 Del på Facebook Startet 24.Juli.2014 Trenger litt hjelp ang oppsettet på en 8299C da det ble en del tullball etter oppdatering. Skal prøve å trykke litt mer, men om det er noen her som har Onwa, så hadde det vart topp. Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 24.Juli.2014 Del på Facebook Svart 24.Juli.2014 Har en 1299 men har ikke prøvd meg på oppgradering så har lite å bidra med. Regner med at du kjenner til hjemmesiden http://www.onwamarine.com/support-and-download/ Ser at det nettopp har vært lagt ut nye versjoner av software, men det er kanskje derfor du holder på med det nå. Om du ikke har kjøpt den via norsk forhandler så får du god support fra vincent@onwamarine.com Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 25.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Hei Bergen. Når en oppgraderer, så settes plotteren tilbake til fabrikkinnstillingene. Det er problemet mitt. Jeg husker ikke hva og hvordan jeg satt den opp... Det er noen parameter som må inn slik at bla denne kurslinjen ikke går over land. Jeg har sendt en mail, men får tilbake manualen... Noe som ikke hjelper meg ett spott... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.