Roger og Olina Startet 25.Juli.2014 Del på Facebook Startet 25.Juli.2014 Mulig det finnes en slik tråd fra før. Men drister meg til å sette inn en ny. En kar i havna har en Princess med navnet: Costa Plenty.. Syntes det er så artig. En annen jeg så i Lillesand, hette Rekelukt... Noen flere her som har eller sett noen artige båtnavn? Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Vår heter MT Pockets Sitér dette innlegget Link to post
Kapt LittErfaren Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Vår heter Lumbago IV visstnok etter første eiers diagnose.Om båten har "smittet" meg som 3. eier skal være uvisst, men jeg fikk selv samme diagnose etter at båten hadde vært i vårt eie et par år... Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Når jeg var liten gikk det en gul Draco rundt med navnet "Fy Kåre". Vet ikke helt hva historien bak navnet var. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Jeg så en gammel yacht i Hamburg for noen år siden som het M/Y Vagina Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 På Tanum Strand lå en som het Not for sail Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 (redigert) Yachten til eieren av et atomkraftverk i Springfield heter "Gone Fission" .. Redigert 25.Juli.2014 av ohm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Athene Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 I min ungdomstid i Sandefjord hadde vi en bekjent som ikke var helt lykkelig. Kona hadde forlangt at han skulle kalle opp båten etter henne og det hadde han tydeligvis egne meninger om. En dag fikk vi se resultatet. Bak på hekken sto det med store bokstaver: Kjærringa Sitér dette innlegget Link to post
Frodulf Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Vi hadde en gang en 42 fots plastbåt av typen "Fjordbuss," bygget sent på 60-tallet - båten så omtrent ut som en buss til sjøs . Tung båt med 2stk Volvo TAMD - lite fart, men til gjengjeld mye sjø og røyk. Båten fikk det klingende navnet Nøtteliten Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 25.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Mange gode navn her.. Sitter å flirer for meg selv Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Traff en stappa snekke med glad ungdom som het ms fjordfyll og en liten daycruser som het.. Bra nok.. Så en spøk fra en kompis som malte på svart peng på båten og på jolla stod det skatten min.. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Fattern påstod for noen år siden at han hadde sett en båt som het "Mens Only". Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Athene Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Og så hadde vi han som hadde en tresnekke som het Santa Maria. Den var aldri helt tett når den ble satt ut om våren. Dermed ble den døpt om til Sank Du Maria... Sitér dette innlegget Link to post
Muren Motorsport Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 "Costa Noc" Gammel Saga 27 Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Aldri mer 2 Sitér dette innlegget Link to post
Bay_liner Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Kon-Kurs Sitér dette innlegget Bayliner RuleZ .. det er bare (nesten) ingen som tør å si det..... Link to post
Madserazzi Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 På Tanum Strand lå en som het Not for sail He, he. Den så jeg der i fjord tror jeg. På Ramsø lå en som het RA/KA Fant Sitér dette innlegget Link to post
Sone II Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Vår seilbåt skulle hete BlowJob, men så kom rederinnen på et finere navn. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 På Tanum Strand lå en som het Not for sail Lå også en Fairline Targa 43 med navnet "No Princess" der ett par dager. Som jeg sa i en annen tråd, går en Cranchi 37 som heter " Viktig Møte", så jeg på Oscarsborg for ett par år siden. Selv sliter jeg, 4 året og ikke noe navn ennå, blir vel "Nameless" av det til slutt, eller som vi sier på vår dialekt "Itte no" Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Hørte om en som kalte moderskipet for Puppen, og jolla het Hengepuppen... Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
KennethStrand Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Har sett båter med navn som "Frivakt" "cona sa ja" "Why Not" "Blåtur" "Nameless" "Seven Stones". Bare for å nevne noen Sitér dette innlegget Link to post
KennethStrand Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Fikk og et tips om skrivemåten på min egen båt. En kompis mente det burde skrives som en strek-kode Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 26.Juli.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Fikk og et tips om skrivemåten på min egen båt. En kompis mente det burde skrives som en strek-kode Dingle, det var en artig ide--- Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 "Fendera ute" hadde jeg sansen for. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fjord28cs Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Så en på MarineTrafic med navnet "Klausdroforbi". Artig vri! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.