Jawik Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 "Påfyll" Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Raymond Romsdal Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Har kalt skuta mi for Korevi :D litt morsomt :) ikkje alle som tar han.. Flere som spør ka det betyr, Cranchi 31 Aquamarina "Korevi" de trur det e italiensk ellno Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 Har sett MOOSA DI på en hekk på ei snekke. Ville vært betenkt om jeg da skulle kalle opp en kystradio..... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
båtløskar Svart 29.Juli.2014 Del på Facebook Svart 29.Juli.2014 så en snekke her om dagen som het Daskeladden :p Sitér dette innlegget Link to post
Vegardos Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Usynkelig II. Er en favoritt her.. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Vi hadde en båt i foreningen som bar navnet "Slofitta of the Seas". Usikker på hva eieren tenkte på da han kom opp med det navnet. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Navnet på vår båt er Trudelutt etter fruen som heter Trude. Litt artig var det å høre en båt å kalle opp en annen båt med navnet "Dronning Lars" når jeg heter Lars og er av hannkjønn. Lars H. Dronning Lars har eksistert siden 80-tallet. Det var i gamle dager en NW 900 med eier tilknyttet en stor VP forhandler. Ellers virker det som om mange med fancy/ kreative/ grautmålnavn ikke tenker så mye på VHF kommunikasjon og det å være utenfor landets grenser. Hører ofte operatører på VHF stasjoner og RS kan virke noe oppgitte over folks navnevalg. "My Day" f.eks er et særdeles dårlig valg. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Framtia Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 så en båt i sommer som het Pan, det må også være et rimelig dårlig navn... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
index Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Vår båt heter Takk for sist, oppkalt etter Norges siste aktive sjørøverskute. Høres artig ut på VHF'en det også... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fru Jacobsen Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Med fare for å framstå som en grinebiter syns jeg alle sånne fjollenavn er litt barnslige. Gjeldfri, usynkelig, slofitta etc.. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Asbjørn97 Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 har en gul nidelv 18 med navnet Guline Sitér dette innlegget Link to post
ArvidKa Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 En eldre båt i Stavanger, som tydelig ga preg av behov for stadig oppussing: "SLUKET" Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 Ligger en seilbåt ved Årosenkamping, den heter smaken av honning. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
PBKK Svart 30.Juli.2014 Del på Facebook Svart 30.Juli.2014 På 70-80 tallet var det en Smuggler i Tønsbergfjorden som het "See you later" Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Så en nylig som het "Polly-Esther". Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Popeye70 Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Så en nylig som het "Polly-Esther". Vært på Sætre? Den lå her tidligere i dag. :-) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
oivindg Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 (redigert) Vært på Sætre? Den lå her tidligere i dag. :-)Litt lenger sør. Den kom inn her litt tidligere i dag. :-) Redigert 2.August.2014 av oivindg (see edit history) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Catch22 Svart 2.August.2014 Del på Facebook Svart 2.August.2014 Litt lenger sør. Den kom inn her litt tidligere i dag. :-)Du ligger i Åsgårdstrand du og? Sitér dette innlegget Link to post
KennethStrand Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 En kompis hadde en båt som het Senil. Pga folk mente eieren måtte være senil siden han kjøpte den Sitér dette innlegget Link to post
Neptun:) Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Ferskvanns Reka, møredassen, jeg og noen kamerater har en benk med to isopor biter, liten motor, og parasoll, den heter feitusextremus. Jeg har også en liten wicky 9 foter som hang etter snekka, som jeg før kalte atpåkladden, det ble byttet ut med bånnskrapern den tredje:/ så den ligger i Hagan for øyeblikket:/ Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Neptun:) Svart 3.August.2014 Del på Facebook Svart 3.August.2014 Ferskvanns Reka, møredassen, jeg og noen kamerater har en benk med to isopor biter, liten motor, og parasoll, den heter feitusextremus. Jeg har også en liten wicky 9 foter som hang etter snekka, som jeg før kalte atpåkladden, det ble byttet ut med bånnskrapern den tredje:/ så den ligger i Hagan for øyeblikket:/ Sitér dette innlegget gammel nok til og vite bedre, ung nok til og gi faan<3 Link to post
Roger og Olina Svart 4.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.August.2014 Så en artig nå i helga... Klossmajor he he Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.