Jump to content

ny båt (princess 388) med tekniske problemer.


beauty of aqua

Recommended Posts

  • 2 uker senere...

Har vi samme båthavn? Ligger en i havna hos meg i Frognerkilen. Så treffer jeg en eller to til jevnlig i Dragsund/Sandspollen området. Den ene med en godt voksen kar som kaptein, og en med en ung mann. Dette kan i og for seg være samme båten som lånes bort til sønnen sin - har ikke gransket besetningen :-). Lå også en i Sætre, men det gjør det ikke lengre tror jeg. Kan jo ha vært en av disse. På de to førstnevnte mener jeg en har badeplattform med teakplanker og en har ren glassfiber.

Link to post
Share on other sites

nokk en uheldig båtkjøper som minner oss på at det finnes masse useriøse aktører i brangsjen. Jeg har bare en ting å si og et er at om jeg skulle handlet dyr båt som er 15-20 år gammel i utlandet eller her hjemme, så er det første jeg hadde gjort å kontaktet advokat, fått opp regelverk og rettigheter samt utarbeidet kjøpekontrakt. Om ikke selger hadde gått med på den og jeg ikke hadde fått prøvekjørt båt med belastning og i lit sjø, hadde det ikke blitt noe kjøp! så enkelt! Dessuten bør det være meget god pris på utenlandskjøp for at det skal svare seg! det må beregnes uforutsette utgifter uansett pga at båter som går i middelhavet ikke har samme spec som er ønsket i norden! sol og salt samt at dem ligger ute hele året gjør også sitt til å tære på gelcoat blanke flater gummi og pakninger.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

P36 Riviera. Det du sier stemmer nok det. Kom med en moderne hekk . Og Nordan family 27. Vi er nok i samme båtforening ligger på F bryggen inn mot land:-)Den du snakker om på sætere er nok vår. Vi ble eiere av den for 5 sesonger siden:-)som regel er vi i Håøybukta/Dragsund. kan nok bøye meg i støvet på at den andre er den med hjemme havn i Drøbak. Den tror jeg du kan ha sett i Sandspollen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...